Design
Bij de start van een nieuw project willen we graag meedenken vanaf het begin. EAB gaat grondig te werk, vanaf de vraag hoe benut ik mijn opslagruimte optimaal, tot aan de oplevering van een eersteklas opslagsysteem.
Voor een nieuw project verzamelen we alle nodige informatie; wat is de beschikbare magazijnruimte, met welke producten wordt er gewerkt, hoe kan het magazijn optimaal gebruikt worden, hoe gaat de ideale flow eruit zien, etc. Door onze eigen ontwerp en productie afdelingen in de fabriek in Smålandsstenar kunnen wij alle mogelijke aanpassingen doen en het perfecte opslagsysteem voor jouw bedrijf realiseren.
DIRECT CONTACT TIJDENS HET COMPLETE PROCES
Een oplossing van EAB is built to last voor tientallen jaren, net als de relatie die wij opbouwen met onze klanten, leveranciers en medewerkers. Wij verzekeren u dat er contact blijft tijdens het complete project, van het concepontwerp tot aan de oplevering.
EFFICIENT EN RENTABILITEIT IN FOCUS
Misschien had je al een idee welk systeem je graag zou willen hebben. Maar als we kijken wat er aan opties zijn om jou magazijn nog effectiever te laten werken, dan maken we altijd nog een alternatieve oplossing die je er naast kunt leggen om te vergelijken.
WE KOMEN ZELDEN MET NIEUWE OPLOSSINGEN
Door onze uitgebreide ervaring komen we zelden met een nieuwe oplossing, we hebben bijna alles al wel een keer gezien of gedaan hebben! Dit betekent dan ook dat we weten wat werkt en wat er benodigd is voor jouw bedrijf.
GEEN VERRASSINGEN
Wij willen niet tegen verrassingen aanlopen en daarom tekenen wij uw magazijn in ons tekenprogramma zodat u een volledig beeld heeft wat het eindresultaat gaat worden.
LEVERING EN MONTAGE
Als de opdracht is gegeven dan maken we een afspraak voor de levering en installatie. De meeste klanten laten ons de montage doen. Dit verzekert ons beiden dat het systeem doet wat we belooft hebben en dat het ”built to last” is.